توهم خونين مرد شيشه‌اي
موسسه تحول,زندگی,امید
مرکز اقامتی سم زدایی میان مدت مصرف کنندگان مواد مخدر و محرک
درباره وبلاگ


موسسه تحول,زندگی,امید با تمام وجود و در نهایت افتخار آمادگی دارد در زمینه مشاوره و بستری و درمان عزیزان در عذاب شما خدمتی صادقانه ارائه دهد.. تلفن جهت مشاوره: ــــ09127339160 ابراهیم ابراهیمی

پيوندها
کرونا - سالنامه سلامت
عـکس و مطالب توپ
کمک به نیازمندان ایران زمین
Shad90
خودروهاي رويايي
صد در صد داغ
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان موسسه تولدی نو و آدرس tavalodinow.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 48
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 50
بازدید ماه : 373
بازدید کل : 80664
تعداد مطالب : 88
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1



نويسندگان
مرتضی عربي

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
سه شنبه 31 خرداد 1390برچسب:, :: 11:24 :: نويسنده : مرتضی عربي

نخستين تحقيقات گفت: شامگاه ديروز دو مرد ناشناس به در خانه آمده و سراغ همسرم را گرفتند. پس از دقايقي با شنيدن صداي ناله «امير» به مقابل خانه رفتم كه در كمال ناباوري با پيكر خونين شوهرم روبه‌رو شدم.كارآگاهان سپس با كمك همسر مقتول به چهره‌نگاري فرضي دو مرد ناشناس پرداخته و تحقيقات براي شناسايي آنان متمركز شد. اين در حالي بود كه كارآگاهان در ادامه تجسس‌ها پي بردند شامگاه حادثه يكي از دوستان مقتول به نام «شهروز» در حوالي خانه وي ديده شده است. با كشف اين سرنخ كارآگاهان بلافاصله سراغ متهم رفته، اما دريافتند او چند روز قبل در جريان يك درگيري با كارد مجروح شده و در بيمارستان بستري است.بدين‌ترتيب تيم جنايي پس از حضور در بيمارستان متوجه شباهت ظاهري «شهروز» با چهره يكي از جنايتكاران شدند.كارآگاهان كه احتمال مي‌دادند قتل به دست شهروز رخ داده باشد، او را دستگير و تحت بازجويي قرار دادند. متهم ابتدا با انكار قتل اظهار داشت: چند روز قبل در حال عبور از خياباني در ورامين با چند ناشناس درگير شده است. اما مأموران كه متوجه تناقض‌گويي‌هايش شده بودند، به بازجويي‌ها ادامه دادند تا اينكه «شهروز» لب به اعتراف گشود و به قتل دوستش اعتراف كرد. «حدود شش ماه قبل با مقتول دوست شده و با يكديگر رفت و آمد خانوادگي داشتيم. پس از مدتي به دلايلي ارتباط خود را قطع كرده و از او بي‌خبر ماندم تا اينكه روز حادثه به‌طور اتفاقي شماره تلفنش را گرفتم، اما از آن سوي خط صداي امواج راديويي به گوشم رسيد. وقتي ماجرا را با دوستم «ميلاد» در ميان گذاشتم، او مدعي شد در خانه‌ام دوربين مداربسته كار گذاشته شده و امواج راديويي به خاطر همين موضوع بوده است.با شنيدن اين حرف كنترلم را از دست داده و به خاطر مصرف ماده مخدر «شيشه» دچار توهم شدم، چرا كه تصور مي‌كردم او براي فيلمبرداري از همسرم در خانه ما دوربين نصب كرده است. بنابراين در اوج عصبانيت همراه «ميلاد» راهي خانه‌اش شده و با كارد او را زدم.وقتي دريافتم دوستم جان سپرده است، دچار عذاب وجدان شده و دست به خودكشي زدم كه ناكام ماندم!»


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: